• 1
  • 2
  • 3
  • 4

Z powodu pandemii koronawirusa, w myśl ustawy z 15 marca 2020r., o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników informujemy, że od 16 marca 2020r., do odwołania będziemy do Państwa dyspozycji w trybie pracy zdalnej.

Jednocześnie przypominamy, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem poczty, maila bądź telefonicznie. 

Dokumenty należy zostawić w skrzynce pocztowej w godz 7-15 od poniedziałku do piątku, a następnie poinformować o tym  telefonicznie, sms, mailowo.

Dokumenty można przesłać również pocztą na nasz adres.

O wszelkich zmianach będziemy informować na stronie www.ulmex.com. pl  

Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. 

W przypadku problemów z dodzwonieniem się do osoby prowadzącej prosimy o kontakt pod numerem +48 62 7360036, +48 62 7361120.

KLIENCIE  ARCHIWUM

Na stronie internetowej www.ulmex.com.pl w zakładce składnica akt znajdziesz wniosek o sporządzenie dokumentacji, który po wypełnieniu i podpisaniu możesz przesłać drogą pocztową lub wrzucić do naszej skrzynki.

Dbajmy o siebie nawzajem i nie narażajmy się na niebezpieczeństwo!

Siedziba Spółki:

ul. Zielona 14 

63-400 Ostrów Wielkopolski 

tel./fax +48 62 736 00 36 

 

email: biuro@ulmex.com.pl

Nasze wyróżnienia







UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

ULMEX SP. Z O. O. (dalej zwani: „Spółka”) podczas udostępniana zawartości swoich stron WWW stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) czyli dane informatyczne, składające się grupy liter i cyfr, które zapisujemy w Państwa przeglądarce internetowej lub na dysku twardym Państwa komputera. Możliwe jest także używanie przez Spółkę technologii o funkcjonalności zbliżonej do plików cookies.